Monday, May 3, 2010

40 hari tanpa mak

haiz..begitu cepatnya masa berjalan..40 hari sudah hidupku tanpa mak..mak rindunya sya kat mak,,mak saya terpaksa kuatkan hati untuk lalui hari demi hari tanpa mak..dan saya juga terpaksa melawan perasaan ni selepas pemergian mak..mak andai diberi waktu untuk bertemu mak..saya nak peluk mak kuat2..nak cium mak puas2..itulah yang saya rindukan..saya rindu akan belaian mak..saya rindu nak tidur sebelah mak..mak..sesungguhnya hidup tanpa mak amat menyiksa perasaan saya,,amat sukar untuk saya lalui segala dugaan dari yang maha esa..haizzzz!!!tak snagka tuhan pinjamkan mak hanya 18 tahun untuk saya..1001 penyesalan bagi saya meninggalkan mak selama 2tahun...serious!detik2 hembusan nafas terakhir mak masih lagi terbayang2 dimata saya..peristiwa yang tak akan dapat saya lupakan seumur hidup..apapun saya bersyukur dapat menjaga mak selama 2 bulan sebelum pergi..mak segala jasa dan pengorbanan mak amat saya hargai..tak ada sapa yang dapat menggantikan mak...semoga roh mak dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama2 org beriman..amin...

3 comments:

Cik Nurul Pinky said...

salam takziah yer...wah sedihnya baca entry u..salam perkenalan dari saya...

Miss Izah Mohamed said...

Allah lebih sygkan arwah..
selalu sedekahkan doa...

salam takziah

Anonymous said...

Hanya tuhan yg tahu...betapa rindunya aku pada mak mu...kini jln ku kosong menuju ke desa paya mengkuang...tiada lg masakan asam pedas kegemaran ayahku...